Загальний відділ
Основним завданням загального відділу є встановлення в університеті єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в структурних підрозділах університету.
Загальний відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- розробляє інструкцію університету з діловодства та зведену номенклатуру справ університету;
- здійснює реєстрацію та веде облік документів вхідної та вихідної кореспонденції;
- реєструє накази з основній діяльності;
- оформляє накази про відрядження, стажування, творчі відпустки та видає посвідчення про відрядження;
- видає посвідчення особи про займану посаду;
- організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі до архівного підрозділу (далі - архів університету);
- забезпечує впровадження та контролює дотримання структурними підрозділами університету вимог Інструкції, регламенту та національних стандартів;
- у межах компетенції вживає заходів до зменшення обсягу службового листування в університеті;
- проводить регулярно перевірку стану діловодства в структурних підрозділах університету;
- бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в університеті;
- у межах компетенції здійснює контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів у університеті;
- забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;
- проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень;
- організовує збереження документаційного фонду університету та користування ним;
- ініціює та бере участь в організації підвищення кваліфікації працівників університету з питань діловодства;
- засвідчує печаткою документи, підписані керівництвом університету.
Загальний відділ підпорядкується безпосередньо ректору університету.
Адреса електронної пошти zag.viddil@rshu.edu.ua
Жогло Оксана Василівна – начальник відділу
м. Рівне, вул. С.Бандери,12, корп. №1, каб.34
тел.(0362)63-30-66
Данильчук Тамара Петрівна – діловод
Бунько Валентина Валентинівна – діловод
м.Рівне, вул. С.Бандери,12, корп. №1, каб.35
тел. (0362)63-30-66
Жарська Іванна Ігорівна - архіваріус
Квілійчук Людмила Борисівна - архіваріус
м.Рівне, вул. В.Чорновола,76-а, гурт. №1
тел. (0362)63-39-84
Відділ кадрів
Бессараба Наталія Василівна - начальник відділу кадрів
м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 22; тел. 633269
Касаткіна Лілія Степанівна – заступник начальника
Житникова Світлана Михайлівна – старший інспектор
м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 21; тел. 633695
Хильчук Тетяна Костянтинівна - старший інспектор
Федорук Лариса Миколаївна – старший інспектор
м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 21а; тел. 633269
Демʼянчук Вікторія Олександрівна – старший інспектор
Бортнік Ангеліна Володимирівна – старший інспектор
Ткачов Олександр Олексійович - інженер 1 категорії
м. Рівне, вул. С.Бандери, 12, каб. 23; тел. 633695
Навчальний відділ
Навчальний відділ – структурний підрозділ Рівненського державного гуманітарного університету, який здійснює планування, організацію і контроль навчального процесу, забезпечує його вдосконалення, сприяє професійній, методичній підготовці професорсько-викладацького складу, координує діяльність підрозділів університету з питань організації навчального процесу. Розпорядження навчального відділу є обов'язковими для деканатів, кафедр, професорсько-викладацького складу, навчально-допоміжного персоналу університету.
Робота навчального відділу проводиться відповідно до завдань і плану, що розробляється на навчальний рік.
Навчальний відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», законодавчими й іншими нормативно-правовими актами органів державної влади та місцевого самоврядування, а також Статутом, Правилами внутрішнього розпорядку РДГУ, наказами та розпорядженнями ректора та вченої ради університету, Положенням про навчальний відділ.
Напрями роботи навчального відділу:
- Реалізація концепції освітньої діяльності університету, контроль за виконанням законодавчих актів та нормативно-правових документів про вищу освіту, рішень вченої ради і ректорату, наказів ректора, розпоряджень проректора з навчальної роботи з питань організації навчального процесу.
- Вивчення, узагальнення та впровадження передового досвіду в організацію навчальної роботи факультетів, інститутів і кафедр університету.
- Інформування студентів та викладачів про зміни в організації навчального процесу.
- Здійснення планування та контролю навчального процесу в розрізі навчального року.
- Підготовка статистичних звітів.
- Підготовка проектів наказів розпоряджень та положень з питань організації навчального процесу, підготовка необхідних матеріалів для розгляду на вченій раді університету і ректораті.
- Організація оформлення студентських квитків, дипломів та додатків до дипломів європейського зразка (Diploma Supplement), їх дублікатів.
- Впровадження автоматизованої системи підготовки та ведення документації навчального процесу.
Керівництво роботою навчального відділу здійснює начальник відділу. Навчальний відділ знаходиться в безпосередньому підпорядкуванні проректора з навчальної роботи.
Працівники навчального відділу
Колосюк Ольга Андріївна – начальник навчального відділу (каб. №128)
Кусік Галина Матвіївна – заступник начальника навчального відділу (каб. №128)
Кусік Олександр Анатолійович - методист вищої категорії (каб. №128)
Баша Тетяна Миколаївна – методист вищої категорії (каб. №128)
Бзіта Інна Іванівна- методист вищої категорії (каб. №128)
Верешко Наталія Олександрівна - методист вищої категорії (каб. №128)
Косюк Олена Михайлівна - методист вищої категорії (каб. №125)
Мишкарьова Світлана Володимирівна - методист вищої категорії (каб. №128)
Шульгач Марія Ігорівна - методист вищої категорії (каб. №131)
Касаткіна Альона Володимирівна – секретар навчального відділу (каб. №125)
Контакти: 0362-26-66-80
Електронна адреса: navchalnyi.viddil@rshu.edu.ua
Поштова адреса: 33028, м. Рівне, вул. Пластова, 31
Навчально-методичний відділ (ліцензування та акредитації)
Навчально-методичний відділ (ліцензування та акредитації) – підрозділ Рівненського державного гуманітарного університету, який здійснює роботу щодо акредитації освітніх програм та ліцензування спеціальностей. Свою діяльність відділ організовує і проводить від імені та за дорученням ректорату.
Навчально-методичний відділ (ліцензування та акредитації) знаходиться в безпосередньому підпорядкуванні в. о. ректора університету.
Керівництво роботою навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації) здійснює начальник навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації), який призначається і звільняється з роботи наказом ректора відповідно до діючого законодавства про працю. Навчально-методичний відділ (ліцензування та акредитації) звітує про виконану роботу перед ректором університету.
У своїй діяльності відділ керується законами України, постановами уряду, нормативними актами вищих інстанцій, наказами ректора.
Навчально-методичний відділ (ліцензування та акредитації) співпрацює з факультетами, кафедрами та іншими структурними підрозділами університету.
Основні завдання навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації)
Започаткування провадження освітньої діяльності за новими спеціальностями (рівнями вищої освіти) за рішенням вченої ради.
Надання консультативної та методичної допомоги у формуванні відомостей про самооцінювання при процедурі акредитації освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти в РДГУ.
Методичний супровід започаткування провадження освітньої діяльності за новою спеціальністю (рівнем вищої освіти) та процедури акредитації освітніх програм.
Працівники навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації):
- Байло Олена Анатоліївна – начальник навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації) (каб. 118).
- Буглак Наталія Іванівна – методист вищої категорії навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації) (каб. 127).
- Соколова Тетяна Петрівна – методист вищої категорії навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації) (каб. 127).
- Ковальчук Олена Юріївна – методист першої категорії навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації) (каб. 127).
- Ступницька Ніна Іванівна – методист першої категорії навчально-методичного відділу (ліцензування та акредитації) (каб. 127).
Контакти:
- Телефон: (0362) 63-32-17
- Електронна адреса: lizenz@rshu.edu.ua
- Поштова адреса:33028, м. Рівне, вул. Пластова, 31.
Відділ інформаційного та мережевого забезпечення
Ел. пошта: vimz@rshu.edu.ua
Відділ інформаційного та мережевого забезпечення відповідає за стабільну роботу комп’ютерної інфраструктури університету. Основні завдання відділу включають підтримку локальних мереж, адміністрування серверів та обслуговування офіційного сайту РДГУ. Також відділ забезпечує технічну підтримку для викладачів і студентів, супроводжує електронні ресурси, платформи дистанційного навчання та займається впровадженням новітніх інформаційних технологій в освітній процес.
Центр якості освіти
Мета діяльності Центру якості освіти: координація діяльності структурних підрозділів Університету з упровадження, організаційно-методичного супроводу та вдосконалення системи внутрішнього забезпечення якості освіти – сукупності організаційних структур, процедур, процесів і ресурсів та розподіл відповідальності, які сприяють досягненню відповідності якості освіти та освітньої діяльності Університету запитам суспільства, нормам законодавства, положенням стандартів вищої освіти, запитам учасників освітнього процесу, роботодавців та інших стейкхолдерів.
Завдання Центру якості освіти:
- участь у розробленні й оновленні нормативно-методичної бази забезпечення якості вищої освіти та освітньої діяльності в Університеті;
- вивчення, узагальнення та впровадження досвіду забезпечення якості освіти й освітньої діяльності відповідно до стратегії розвитку Університету;
- участь у формуванні стратегії і політики, процедур та практик внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Університеті;
- сприяння формуванню академічної культури якості в Університеті;
- організація та проведення моніторингу якості вищої освіти та освітньої діяльності в Університеті, аналіз та оприлюднення його результатів;
- інформування усіх зацікавлених сторін про стан якості освіти й освітньої діяльності Університету через інформаційні ресурси;
- розробка та представлення пропозицій для прийняття управлінських рішень щодо забезпечення якості вищої освіти та освітньої діяльності в Університеті;
- прогнозування тенденцій та результатів розвитку системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Університеті.
Відповідальна за роботу Центру якості освіти:
Поліщук Наталія Володимирівна – доктор філософських наук, професор.
Працівники Центру якості освіти
- Вершинська Олена Богданівна – методист вищої категорії;
- Огородник Світлана Іванівна – методист вищої категорії;
- Костолович Юрій Володимирович - методист вищої категорії;
- Ганжа Ірина Антонівна– методист І категорії;
Контакти:
- Телефон: 0362-63-37-31
- Електронна адреса: monitorung@rshu.edu.ua
- Поштова адреса: 33028, м. Рівне, вул.Бандери, 12 каб. 40
Центр "Студентська соціальна служба"
Студентська соціальна служба Рівненського державного гуманітарного університету
- Положення про школу волонтерів
- Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, інших маломобільних груп населення
- Порядок звернення студентів з особливими освітніми потребами для нарахування соціальної стипендії
- Оголошення
- Події
- Звіти про роботу центру
Адреса: м.Рівне вул.Пластова (Остафова) 41 Рівненський державний гуманітарний університет,каб. №16
Ел.пошта: centr.sss@rshu.edu.ua
Сторінка фейсбук:
https://www.facebook.com/groups/561841587358466/?ref=bookmarks
Керівник центру студентської соціальної служби – Рибак Вікторія Аркадіївна, моб.0966078950
Центр «Студентська соціальна служба» здійснює роботу в студентському середовищі щодо ефективної підтримки процесу адаптації та соціалізації здобувачів вищої освіти першого курсу,а також створює сприятливі умови для подальшої самореалізації та самовдосконалення студентів соціально-незахищених категорій університету.
Метою діяльності центру «Студентська соціальна служба» є допомога та підтримка соціально-незахищених категорій студентів університету, розв’язання соціальних проблем та поліпшення становища студентської молоді, надання комплексу соціальних послуг студентам, створення сприятливих умов для їхньої самореалізації та самовдосконалення. А також активна співпраця з школою волонтерів університету.
Центр активно співпрацює з:
-Рівненською обласною універсальною науково бібліотекою;
-Рівненським регіональним центром з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт»;
-Рівненським міським центром соціальних служб для сім’ї,дітей та молоді;
-Рівненською міською службою у справах дітей;
-Об’єднаннями волонтерів м.Рівне.
Служба діє на принципах гуманності, законності доступності послуг, етичності, довіри, конфіденційності, адресності надання послуг, індивідуального підходу.
Основні завдання центру:
- Створення сприятливих умов для реалізації соціальних прав студентів;
- Здійснення профілактичних заходів щодо попередження негативних явищ у студентському середовищі;
- Підтримка і розвиток волонтерського руху в студентському середовищі;
- Реалізація програм соціального становлення та соціальної підтримки студентів у межах національних, державних та місцевих цільових програм;
- Співпраця з органами студентського самоврядування.
Види діяльності:
Надання індивідуальних та групових психологічних, соціально-економічних, юридичних послуг студентам завдяки співпраці з РМЦСССДМ;
Здійснення підтримки студентів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, а також тих, які опинилися в складних життєвих обставинах;
Здійснення профілактичної роботи з питань негативних явищ у молодіжному середовищі завдяки активній співпраці з деканатами університету;
Здійснення заходів щодо інформування студентської молоді про види послуг, що надаються Центром.
Діяльність служби реалізується за такими напрямами:
- профілактика негативних явищ у студентському середовищі (очне та заочне консультування студентів з психологом Рівненського міського центру соціальних служб для сім’ї,дітей та молоді, лекції та тренінги для студентських груп, навчання волонтерів у відповідних державних та громадських структурах;
- проводяться безкоштовні індивідуальні консультації з питань пошуку шляхів вирішення конфліктних ситуації;
- вираження негативних емоцій та тренінги різних тематичних напрямків: підвищення обізнаності молодих батьків щодо виховання дітей;
- основи якісного спілкування з одногрупниками та викладачами;
- адаптація студентів молодших курсів до навчального процесу, формування безпечної поведінки;
- адаптація та соціалізація студентів із особливими потребами (проведення опитувань, організація індивідуального консультування, розробка допоміжних інформаційних видань, активне залучення студентів-інвалідів до суспільно-корисної діяльності, організація участі студентів у фестивалях творчості дітей-інвалідів як учасників і безпосередніх організаторів);
- благодійні акції по збору речей для Червоного Хреста;
- надаються юридичні консультації щодо прав та обов’язків студентів, інформація про шляхи отримання соціального захисту, гарантій та пільг.
Відділ охорони праці, техніки безпеки та охорони здоров'я
Відділ охорони праці, техніки безпеки та охорони здоров'я є одним з основних структурних підрозділів університету, створений в 2020 році. У відділі працює 3 спеціалісти: начальник відділу, провідний інженер з охорони праці та інженер з пожежної безпеки.
Всі спеціалісти пройшли навчання та перевірку знань згідно вимог чинного законодавства. Працівники відділу виконують вимоги правових актів з охорони праці. В даний час розробляють алгоритми дій працівників, здобувачів освіти при виявленні захворювання на COVID-19, ведуть роз'яснювальну роботу, проводяться перевірки по дотриманню всіх вимог та використання індивідуальних засобів захисту. Відділ співпрацює зі всіма структурними підрозділами університету.
- План заходів створення безпечних умов праці і навчання, запобіганню травматизму учасників навчально-виховного процесу та виробничого травматизму в РДГУ на 2025 рік.
- План заходів створення безпечних умов праці і навчання, запобіганню травматизму учасників навчально-виховного процесу та виробничого травматизму в РДГУ на 2024 рік.
- Інструкція №46 з дотримання правил поведінки в умовах воєнного стану в Україні та протиепідемічних заходів під час організації освітнього процесу в РДГУ у 2022/2023 навчальному році.
>>>>>>> ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА <<<<<<<
- Розпорядження №18-01-01 від 21.07.2020 (протиепідемічні заходи).
- Наказ №173-01-01 від 24.09.2020 "Про покладення зобов`язання негайного повідомлення визначеного кола осіб про виявлені випадки захворюваності на COVID-19".
- Наказ №213-01-01 від 17.11.2020р. "Щодо переходу на навчання за змішаною формою"
- РЕКОМЕНДОВАНИЙ АЛГОРИТМ ДІЙ у разі виявлення у здобувача освіти, який проживає в гуртожитку гострого респіраторного захворювання.
- РЕКОМЕНДОВАНИЙ АЛГОРИТМ ДІЙ у разі виявлення у здобувача освіти під час перебування в університеті гострого респіраторного захворювання.
- РЕКОМЕНДОВАНИЙ АЛГОРИТМ ДІЙ у разі виявлення у здобувача освіти ознак гострого респіраторного захворювання.
- Розпорядження № 08-01-03 від 25.03.2021р. «Про негайне повідомлення визначеного кола осіб про виявлені випадки захворюваності на COVID-19».
- Наказ № 63-01-01 від 05.04.2021р. "Про запровадження дистанційної роботи структурних підрозділів університету"
Події:
Відділ цивільного захисту, військового обліку та бронювання
Інформація оновлюється.